tinggalkan link anda

28 Disember 2010

Al-kisah apabila Samy Vellu berbahasa Melayu.

apa yang aku nak share kan arini bukan lah mempunyai sebarang agenda politik mahupun mencetus isu perkauman. tapi sekadar untuk berkongsi sambil-sambil ketawa melepaskan tensen sehari-hari aku bila cuti semester aku yang kian habis ni.hehehehe. macam-macam bahan lawak yang aku jmpe, tp ni yg aku rasa macam kelakar habis je, hahaha!



klik gambar bawah utk besarkan imej



HAHAHAHA! baca habis dah? macam haram, sape la yang bagus sangat jadi stalker si Samy Vellu ni, sampai ada yang buat camni. lawak, lawak.



p/s : masih ada orang-orang atasan negara Malaysia ni yg tak beberapa fasih dalam berbahasa Melayu.

4 komen berSAHAJA:

Ajie Mohd Tahir Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

hahaha..lawak oh!
gelak2 aku ppgi ni.XD

ifwatSAHAJA Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

jangan ada yg saman dah la. kikiki

dhilla nazli Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

waaah... hebad la kwan~~~

ifwatSAHAJA Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

hahaah .. kesian dato samy neh.huhu