tinggalkan link anda

14 Januari 2011

Kelas tak wujud !

sekadar hiasan.



korang tengok title kat atas ni pun agak-agak dah boleh agak tak ? haha.. agak bengang la pagi tadi. aku rasa macam bangang je bangun pagi-pagi, dah sampai kampus. skali kelas yg aku amek tak wujud pun.

pasal ape ? aku sendiri pun tak tau nak cakap camne, sama ada betol2 tak wujud ataupun kesilapan teknikal sistem UiTM.


ada yg masih tak paham lagi apa yg aku nak cakap ni ? okay, aku terangkan lagi ..


camni, dalam sistem UiTM ni aku dah daftar kan group EE1124C2, n jadual nya pada hari selasa pagi dan jumaat pagi (8-10 pagi) bertempat di BKA (bilik kuliah annex) 3.16. subjek ni adalah subjek ECE246 @ electrical computing. agak2 bagi bukan student UiTM boleh faham tak ?




faham tak faham tentang sistem UiTM tu tak penting, yg penting aku cuma nak korang boleh faham situasi aku je.. hahaha.


tapi yg nak dijadikan cerita nya, bila aku dah sampai kat kampus pagi tadi bersama budak umah aku Safwan, kami pun dengan lajunya terus menuju ke BKA3.16 tuh, sbb dah lambat dalam 15 minit la. lebey kurang 8 suku time tuh..




tapi, sesampai je kami kat bilik kuliah tu, terkejut gak kami nape ada budak Mechy masuk dalam room tu? sedangkan subjek kami ni subjek budak elektrik je ! trus aku ngn safwan pegi usha jadual yg tertampal kat depan lecture room tu dan dapati, kelas untuk ECE246 bukannya kat room BKA 3.16 tuh pun, tapi kelas Calculus I untuk budak mechy sem 2 ! the hell ?


kalau korang rujuk kat sini pun, korang dah leh nampak betol2 group EE1124C2 sememang nya pada hari jumaat pukul 8-10 pagi bertempat kat BKA 3.16 tapi kenapa bila kami pergi pagi tadi kelas tu adalah kelas MAT183 dan bukannya ECE246 !



aku fikir balik, mungkin la tuh kesilapan teknikal dalam sistem UiTM kot. takpe lahh, aku ngn safwan naik kat FKE (fakulti kejuruteraan elektrik) kat tingkat 7 untuk buat pertanyaan, tapi hampeh, 10 minit jugak tunggu kat sofa depan tuh, tapi takde sorang pun jaga kat kaunter.. kosong je, TV dibiarkan terbukak. adoi, membazir2..




dengan rasa bengang, kami blah, terus g kat car park then trus g makan sarapan !



p/s : tak suka curi tulang masa wat kerja.

13 komen berSAHAJA:

Bella Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

haha..sabar je la..

Bella pun penah gak kene camtu..

tensi0n je..

ifwat SAHAJA Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

aah, tu la pasal.. sem2 lepas pun dah banyak kali kene, hoho

mdhafiz Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

coo baa aann :)
salam ukhwah dr saya.. :)

ifwat SAHAJA Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

yeah, cobaan2 masa belajar. haha

anamizu Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

sabar bebanyak tau..
dulu cik ana punkene cmtu gak 1st sem..perhh 1st sem pulak tu! dah la dok terkial-kial lg mase tuh..menci3!! ngee~~~

recent post : |curriculum vitae atau resume???|

Shira Mary Jenn Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

sabar2...tapi pelik jugak..dah 2minggu start kelas baru tau kelas tu tak wujud..haishh..

zEri sAfEerA Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

hakhak ^^ jangan lah bengang2. kuikuikui :P

ZWAN SABRI Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

HAHA..
kesian..
sistem tu nak bergurau senda dengan hang la tuu..
hehe

نورعيم Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

haha. dah selalu sgt kena mcm tuh. kalo xbuat hal bkn uitm. hehe

Puan Nurussalwa Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

sabo je la k..
ade la tu tersilap memane..
huhuk

misSbLurRy Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

sem 1-3 aku asik terkena....
kelas tak wujud....

ahahahah mmg best 3 minggu aku tak g..
rupa2 diorg tukar tempat tp info certain student....

naseb den amik tindakan org normal g tanye faculty tue nye subject...fuh!!

owh im not uitm-rian

suria lekatlekit Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

bengang kan awal2 keluar tp kelas x wujud

iem Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

bese la system uitm kadang2 bengong skt...
xpe ad alsan xdtg klas 1st..
huhu