tinggalkan link anda

29 Disember 2010

Lagu Negaraku di hina dalam facebook !

sumber ni dari facebook gak aku dapat, korang boleh tengok, baca, fahamkan, dan nilai la sendiri kenapa boleh jadi macam ni.. tak silap aku, ni semua gara-gara bola la..


klik utk besarkan imej



ape komen korang? kedaulatan raja kita diper'anjing'kan ! fikir la sendiri, sebab nila setitik, rosak susu sebelanga .. wallahua'alam.




p/s : kita negara serumpun, tak elok berkelahi.

12 komen berSAHAJA:

abbymira Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

tau x pe..ntah ape2 ntah..bola yg bulat tu pon nak huru hara..org x berpelajaran mmg sllu act like that..tepuk dada tanye selera?huh!!

ifwat SAHAJA Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

relax cik mira.. hehehe.sabar, sabar.. hhuhu.. org tak blaja tinggi mmg camtu..

anim Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

senang cerita , masih ade lagi golongan yang tak bertamadun ,

THE LEKAT LEKIT STORY Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

tanya pada dorang.. mereka berpijak di bumi mana??

ifwat SAHAJA Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

tak kenal sape kawan sape lawan.. masa kena bala, MALAYSIA juga yg datang bantu.

Cikin Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

sokong 100% dgn korang . dorang tak tau tamadun tu apa . memang dasar otak letak kat lutot . EEEIII , geramnya ! Nak je rebus budak hingusan tu !

ifwat SAHAJA Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

masih budak2.. otak tak berkembang :)

si suraya Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

ya Allah. tak bersyukur ke dah dapat duduk kat Malaysia yang aman damai ni???

ifwat SAHAJA Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

tu budak indonesia punya angkara :)

Tuan-Belog Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

celaka btol!

||aLeaSaRa|| Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

nyahkan dia dr muka bumi ni!bencilah,kes budak cha ya .. .. tu pun msia msh tak ambil tdkn!kite ni baik sgt ngan semua ngra tapi diorg?

... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates berkata...

as salam...
fb indo tu..tengok bahasa nya lain je